X
تبليغات

تصویر ثابت

ویژگی های منحصر به فرد پایتون
loading...
YourAds Here YourAds Here

مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي سايت حرفه ای

بازدید : 58
سه شنبه 25 آذر 1399 زمان : 17:59

- سازش با پلتفرم ها و سیستم های متعددی
لهجه نرم افزار نویسی پایتون با طراحی سایت فروشگاهی سیستم ها و پلتفرم های بسیار متعددی سازگار میباشد و به همین عامل ، برای بسط نرم‌افزار های متعددی به کارگیری می‌گردد.با امداد مترجمان پایتون ، کد پایتون میتواند بر روی سیستم عوامل و پلتفرم های خاص اجرا گردد زیرا پایتون از بخش اعظمی سیستم کارداران پشتیبانی می نماید.
همانگونه که پایتون یک لهجه اپلیکیشن نویسی سطح بالاست به شما اذن می‌دهد که کدهای خویش را روی دستگاه های مختلفی اجرا نمائید .
کد تازه و تصحیح گردیده فارغ از کامپایل دوباره قابل انجام میباشد و می قدرت تأثیر آن را در دست گرفتن و تحلیل کرد ، خب این یعنی پس از هر تغییر و تحول دیگر نیازی به کامپایل دوباره وجود ندارد این قابلیت و امکان منجر صرفه جویی در حین برنامه نویس ها گردد .
- دسترسی به خزانه اطلاعاتی ( دیتابیس ) در پایتون
به کار گیری از لهجه اپ نویسی پایتون همینطور منجر تسهیل دسترسی به مقر داده می‌گردد . لهجه python به شما امداد میکند تا بتوانید interface دیتابیس های متفاوت مثل MySQL, Oracle, Microsoft SQL Server, PostgreSQL و دیگر دیتابیس ها را فردی سازی نمائید . پایتون یک سری نوع مقر داده آبجکت دارااست مثل Durus و Durus . این برای API خزانه اطلاعاتی استاندارد استعمال می‌گردد و برای دانلود بصورت بدون پول در دسترس می باشد.
6 - خوانایی کدهای گویش نرم افزار نویسی پایتون
کدهای لهجه نرم افزار نویسی پایتون از حیث خوانایی و مراقبت بسیار معمولی میباشد .کدهای پایتون به راحتی و در هر کجا که موردنیاز باشد قابل به کارگیری دوباره میباشد .
سینتکس لهجه نرم افزار نویسی پایتون خیلی سادست و همین انگیزه منجر شده‌است که مفاهیم زیاد و مختلفی فارغ از تایپ کردن کد مازاد توسعه و گسترش یابند .
در شرایط کلی برای تهیه و تنظیم قابل انعطاف افزارها و بسط ی آن ها کد اپ نویسی گردیده می بایست از کیفیت خیر برخوردار باشد و محافظت کد منبع سهل باشد همینطور لهجه اپلیکیشن نویسی پایتون تاکید شدیدی بر روی خوانایی بالای کد داراست که در دیگر لهجه های نرم‌افزار نویسی این خصوصیت نیست .
گویش اپلیکیشن نویسی پایتون برای ساختن اپ های مخصوص به شما یاری میکند و خوانایی بالای کد هم در بروزرسانی و حفظ کدهای مندرج بسیار اهمیت دارااست که سبب ساز می شود سوای نیاز به کوشش های مازاد اپلیکیشن نویس بتواند اپ خویش را آپ دیت نماید.
7 - با پایتون بسط ی نرم افزار های پیچیده معمولی می‌شود
نرم‌افزار های Python برای بی آلایش کردن پروسه پیچیده گسترش اپلیکیشن کاربرد داراست زیرا پایتون یک گویش نرم‌افزار نویسی با هدف ها متعدد میباشد. پایتون برای گسترش نرم‌افزار های پیچیده مانند نرم‌افزار های علمی و محاسباتی ، هم برای دسکتاپ و هم برای اپ های پایین اینترنت به کار گیری می‌شود.
پایتون دارنده خصوصیت هایی مانند تجزیه و آنالیز اطلاعات و تجسم میباشد که فارغ از ساخت‌و‌ساز سعی و وقت مازاد به ساخت چاره های سفارشی امداد می نماید .
پایتون به شما یاری می نماید تا اطلاعات را به روشی مؤثر و تجسم نمایید.
8 - فریمورک ها و ابزارهای متن گشوده زیاد برای پایتون
گویش اپلیکیشن نویسی پایتون متن گشوده و به راحتی در دسترس میباشد .لهجه Python همینطور در هزینه قابل توجهی برای گسترش اپلیکیشن امداد می نماید. وجود اپلیکیشن های متن گشوده زیاد ، فریمورک های متن گشوده فراوان ، کتابخانه ها و ابزارهای گسترش برای ساختن اشکال برنامه ها سبب ساز میگردد هزینه ی بسط ی اپ با پایتون کاهش پیدا نماید.
فریمورک های پایتون پروسه توسعه و گسترش را برای گسترش اپ های ذیل اینترنت معمولی خیس نموده است ، بعضی از قاب ورک های پایتون عبارتند از Django, Flask, pyramid و ... .
همینطور فریمورک های رابط کاربری گرافیکی Python برای گسترش نرم‌افزار مبنی بر GUI در دسترس میباشند.
9 - گسترش امتحان‌محور با گویش پایتون
همانگونه که نرم‌افزار نویسی با لهجه پایتون ریلکس میباشد آزمایش کردن نرم افزار نیز با منش توسعه و گسترش ی امتحان محور نیز سهل وآسان میباشد . کیس های متفاوت آزمایش را میتوان پیش از هر نوع کدنویسی نوشت .
هر موقع که گسترش ی کد با پایتون آغاز شد ، موردها امتحان می‌توانند آزمایش کدها را به طور همزمان آغاز کرده و فیض را ارائه دهند .
از این موردها همینطور می قدرت برای آنالیز یا این که تست پیش نیازها بر طبق کد منبع بهره برد.
10 - اپ های کاربردی دیگر با استعمال از پایتون
لهجه نرم افزار نویسی پایتون بصورت پهناور برای بسط ی اشکال اپ های دیگر نیز گزینه به کارگیری قرار میگرد . برای مثال رباتیک ، اسکریپت نویسی اینترنت ، اسکریپت نویسی ، هوش تصنعی و مصنوعی ، نظارت داده ، یادگیری ماشین ، تشخیص صورت ، تشخیص رنگ ، نرم‌افزار های پباده سازی سه بعدی ، اپ های زیر کنسول ، نرم افزار های بر پایه ی صدا ، برنامه های بر اساس ویدئو ، نرم‌افزار های ماهر ، نرم افزار های مطلوب تصاویر و ... . اینها برخی از اپلیکیشن های مهم آیتم استعمال می‌باشند .
سود گیری نوشته‌ی‌علمی ی آموزشی بیشترین به کار گیری از لهجه پایتون در دنیای حقیقی وواقعی
در‌این نوشته‌ی علمی ی آموزشی دیدیم که گویش اپلیکیشن نویسی پایتون یک گویش کلی برای بسط ی اشکال نرم افزار های زیر اینترنت و دسکتاپ میباشد . لهجه پایتون دارنده خصوصیت های همگانی لهجه های نرم افزار نویسی دیگر نیز است و یک کدام از مزیت های پایتون این میباشد که به راحتی می توانید خاطر بگیرید و به سادگی با آن عمل نمایید.
برخی جاها گفته می شود که سرعت برنامه های لهجه های دیگر مثل جاوا از پایتون زیادتر میباشد البته اپ های پایتون می‌توانند با نگهداری کد و به کار گیری از بازه زمانی اجرای سفارشی ، سرعت بیشتری کسب نمایند.
پایتون از ماژول ها و پکیج های متعددی پشتیبانی میکند که گزینه عشق و علاقه ی اپلیکیشن نویسانی میباشد که به ماژولاریتی و استعمال مجدد از کدها عشق و علاقه مند می‌باشند .
پایتون ارتقا فایده وری را آماده می نماید ، که تعیین اولیه توسعه و گسترش دهندگان میباشد.
این لهجه دارنده نمودار یادگیری عالی میباشد چون از گویش نرم‌افزار نویسی عملکردی و رویکرد ای پشتیبانی می نماید.
گویش نرم افزار نویسی پایتون متن گشوده میباشد و می‌تواند بصورت بدون پول توزیع گردد و این نکته را در لحاظ داشته باشید که لهجه نرم‌افزار نویسی بر پایه ی نیاز ها و سازش با پلتفرم ها و مقر های داده ی متعدد تعیین می شود .
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 567
  • بازدید کلی : 4639
  • کدهای اختصاصی