X
تبليغات

تصویر ثابت

طراحی سایت رایگان با تمام امکانات
loading...
YourAds Here YourAds Here

مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي سايت حرفه ای

بازدید : 80
چهارشنبه 28 آبان 1399 زمان : 0:36

طراحی سایت رایگان با تمام امکانات


جدیدا سازندگان تارنما‌ ها محبوبیت و اعتنا متعددی را کسب کرده‌اند که‌این طراحی سایت فروشگاهی محبوبیت را به خدمت‌هایی زیرا Wix و Webnode وام دار‌اند. این‌ها طراحانی می باشند که به شما این قابلیت و امکان را می دهند تا به طور آنلاین، یک وبسایت بی نقص، سوای هزینه و به طور بدون واسطه در مرورگر خویش، بسازید، فارغ از اینکه علم قبل پباده سازی دراین مورد داشته باشید.
بخش اعظمی از این خدمت‌ها ممکن میباشد پکیجی را به شما توصیه نمایند که دربردارنده ریزه کاری بیشتر میباشد تا در حالتی که به ابزار بیشتری نیاز دارید، آنها را با بها یه خرده تهیه و تنظیم نمایید. وسیع‌ترین مزیت استعمال از این خدمت‌ها، سرعت بی‌همتای آنها میباشد. طوری روی ورقه مرورگر شما میایند و کار می‌نمایند که به کارایی آنها اصطلاحا «click-and-drag» (کلیک فرمایید و بکشید) میگویند.
در‌صورتی‌که شما طراح وبسایت و یا این که سازنده فن‌ای نیستید، ولی به یک ابزار راحت و سریع برای طراحی وب سایت نیاز دارید، شاید شما برای یک کدام از طریق های نادر کردن هزینه ساخت وب سایت را آزمون کرده باشید ولی یکی نرم افزار‌های تحت را هم آزمون فرمائید:

۸ ابزار بدون‌پول طراحی وب سایت مجانی با مجموع تجهیزات برای اینکه بتوانید وب سایت خویش را بسازید.

Wix
یک ابزار آنلاین معمولی البته حاذق در این مورد میباشد. شما می توانید از میان دریایی از الگوهای پباده سازی، آن چیزی را که میخواهید پیدا نمایید و یا این که حتی از یک پرده نگارگری شاهد (blank canvas) استارت فرمایید. این خدمت، ابزارهای مورد نیاز را برای انجام عمل شما آماده میاورد، از جلوه‌های انیمیشنی و گالری‌های عکس گرفته تا google map و RSS feed. درین خدمت شما می توانید تنها با چندین کلیک کوچک، عکس‌ها را از Flickr و کلیپ‌ها را از You Tube اخذ نمائید. درین خدمت شما می توانید ابزارهایی که موردنیاز دارید را براحتی در دسترس خویش قرار دهید و زمانیکه لازمشان ندارید آنها را hidden نمایید. این اپلیکیشن برای طراحی وب شرکتی ساخت صفحه ها تازه و نیز بازنویسی و آپدیت کردن صفحه ها دیرین‌خیس بسیار آسوده میباشد. Wix شایسته ترین تعیین برای داشتن یک flash website مجانی میباشد.
Weebly
یک خدمت سریع و سهل دیگر (از نوع click-and-drag) میباشد که به شما قابلیت و امکان ساخت وب سایت رشته‌ای را در کمترین بازه میدهد. عنصرها محتوایی مثل کلیپ، عکس، نقشه، متن و… می توانند به راحتی با کشیدن آنان از weebly bar به کاغذ اینترنت شما، به سایت شما اضافه شوند. از فی مابین سرمشق‌های آن ها می بایست یک کدام از را گزینش نمائید که هر کدامشان بسیار قابل تغییر و تحول و انعطاف پذیرند تا شما خلاقیت خویش را آزمون نمائید. افزودن مقاله و رئیس صفحه های وب سایت شما بسیار سهل میباشد. زمانیکه شیت‌ای را به سایت خویش اضافه میکنید، بطور خودکار به navigation bar شما اضافه میگردد، پس هیچ نیازی وجود ندارد که navigation خویش را آپدیت نمائید. قلمرو سایت شما در فرمت «pagename. weebly. com» میباشد، پس در شرایطی‌که دلتان بخواهد میتوانید اسم قلمرویی را برای خودتان خریداری و ساخت وب سایت بخواهید تولید فرمایید.
WEBS
یکی دوست داستنی‌ترین خالقان بدون پول تارنما میباشد و خصوصیت کلیه سازندگان وبس ایت آنلاین را داراست. دیدنی میباشد بدانید که بضاعت و توان بی نقص کردن تارنما شما‌را با Paypal و google checkout را نیز دارا می باشد. صرفا کافی میباشد چند دفعه کلیک نمائید و داده ها حسابتان را بدهید تا برای ارتقاء درجه تارنما به سایت خویش تلاش تجارت الکترونیک (e-commerce functionality) دهید. همینطور میتوانید کانال انحصاری منحصربه‌فرد به خویش را بسازید. برای اینکار تنها کافی میباشد از یوزرها خویش بخواهید که به شما بپیوندند (join شوند) و کلیه این‌ها تنها با یکسری کلیک می‌رمز میگردد. جذاب میباشد، خیر؟
WEB NODE
استعمال از آن بطور باورنکردنی‌ای سهل میباشد. چیزی که آن را شاخص نموده است طریقه طراحی وب سایت و دستکاری آن میباشد. بیشتر مشابه یک سیستم رئیس محتوا فعالیت می‌نماید. برای دستکاری صفحه های نخست بایستی آن شیت را مرور فرمائید، آن گاه تغییرات مایحتاج را اعمال فرمایید. این به شما امداد می‌نماید تا بفهمید که وب سایت شما چه‌طور بنظر می رسد و بهتر کار می‌نماید. در هر هنگامی با استعمال از toolbar می توانید پباده سازی و طرح بندی شیت خویش را عوض نمایید. مزیت استعمال از این خدمت برای ساخت و ساز و بازنویسی یک تارنما این میباشد که به شما اذن لینک و پیوند شدن خودکار و navigation را میدهد، پس برای ساخت سایت‌های وسیع با محتوای زیاد و هم چنین ساخت وب سایت فروشگاهی مطلوب میباشد.

JIMDO
از این نظر که پیش از دستکاری هر ورقه بایستی آن را مرور کرد، مشابه WEB NODE میباشد البته به اندازه WEB NODE قادر و ولی به اندازه آن آسوده وجود ندارد. از طرفی دیگر این نرم‌افزار طرح‌ها را در سطح گشترده تری در دست شما قرار میدهد. ساخت وب سایت با این وبسایت ولی جذاب میباشد.
SPROUT BUILDER
خصوصیت‌هایی داراست که به شما اذن میدهد تا خیلی سریع و آسوده یک سایت مملو‌از مدیا را پباده سازی کرده، نشر داده و مدیر فرمائید. پباده سازی‌های قادر و نیکی دارااست ولی هنگامیکه برای او‌لین توشه از آن ها استعمال میکنید ممکن میباشد دشوار به حیث رسد. خصوصیت‌های عالی آن دربرگیرنده toolbar قابل کشیدن (dragable) میباشد که تعداد آپشن‌های پباده سازی باورنکردنی‌ای را در مشت شما قرار میدهد (مثل سایه زنی، کدر کردن، تزیین کردن، اریب کردن و…).
VIVITI
در مرتبه اولیه یک سیستم رئیس محتوا میباشد که خیلی به پباده سازی اهمیت نمی‌دهد البته هنوز هم یک خدمت مطلوب برای ساخت و ساز سریع و سهل وآسان یک سایت میباشد. یکی‌از الگوهای آن‌ها‌را گزینش می کنید، بعد به چندین که موردنیاز دارید شیت صحیح میکنید و سپس هم محتوای خویش را اضافه مینمایید. صحت دارد که فعالیت با آن راحت است البته درصورتی که در پی یک خدمت کار کشته برای ساخت سایت تجارت الکترونیک با تجهیزات نامحدود برای ساخت و ساز سایت خویش می باشید، VIVITI مورد قابل قبولی وجود ندارد.
SYNTHASITE
عملکردی مشابه قابل انعطاف افزارهای انتشار Desktop مثل چاپ کننده مایکروسافت داراست. خصوصیت‌های دستکاری آن مشابه بقیه خدمت‌هایی میباشد که تا حال حاضر توضیح دادیم ولی خصوصیت جذاب اعتنا این میباشد که یک نرم افزار نویسی بازنویسی عکس کار کشته مبتنی بر مرورگر دارااست و این بازنویسی عکس آنلاینکه در SYNTHASITE انجام می گیرد نتیجه ها همیاری با Picnic. com میباشد. الگوهای آن بسیار متنوع، ازنوع خنده دار و با طعم گرفته تا اشکال رتبه یک (classy) می باشند. با آنها و با قابلیت و امکان دستکاری عکس، میتوانید مورد عکس‌هایتان را عوض فرمائید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 10
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 144
  • بازدید سال : 357
  • بازدید کلی : 4429
  • کدهای اختصاصی